keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Meet Bertta (blogivinkki!)

Blogimaailma on sitten ihana ja ihmeellinen! Olen seurannut Olipa kerran koti-blogia jo pidemmän aikaa, bloggaaja on todella taitava käsistään ja pitää myös omaa pientä kotipuotia johon aina aika ajoin tipahtelee myyntiin kaikenlaisia ihania käsitöitä. Vierailin kotipuodissa ja ihastuin Berttaan:

Tosi kiva ja kesäinen kangaskassi, ja niin minun värinenkin! Sen lisäksi olen aivan hullaantunut kaikenlaisiin virkattuihin pitsiliinoihin ja usein niitä haeskelen mm. kirppareilta. Joten pakkohan minun oli ihanainen Bertta kotiuttaa! Mitään kirjastoreissua ei ehkä kannata kassin kanssa tehdä, mutta lompakko ja avaimet kulkevat kevyesti mukana ja kettinkinen olkahihna ei paina (vaikka toisin voisi kuvitella). 

Mielelläni ostan kaikkea uniikkia kunhan hinta osuu kohdalleen, tämä kassi kustansi postikuluineen n. 20 euroa. Ei minusta paha, samalla rahalla voisit ostaa kassin useammastakin vaateketjusta, ja katsoa sitten kaupungilla kun joka toinen tulee vastaan kantaen samanlaista olallaan. Valintakysymyksiä :) Olen oikein tyytyväinen omaan ostokseeni, kiitos Eena!!!

P.S. Kai tutustuitte huolella Hittavaisten maailmaan, aivan valloittava roombox-kokoelma!

1 kommentti:

  1. En hoksannut kysyä sähköpostitellessamme, että mahtaako sulla olla blogia, ja jotenkin taas ihan hämmästyin, kun tämän tekstin näin - että kaikki myö tosiaan ollaan täällä blogeissa. :) Olipa hauska löytää tämä laukku tämän blogin takaa. Kiva, että tykkäsit Bertasta, ja pahoittelut vielä, että postitus kesti.

    VastaaPoista