keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Pilkkukuume!

Noin kuukausi sitten (?) piipahdin iki-ihanassa sisustusliikkeessä Colore:ssa, ja olin aivan huumaantunut kaikesta värikkäästä ja suloisesta mitä hyllyt olivat pullollaan. Vaikka olen kovin mustavalkoinen sisustaja, niin väritkin kyllä mahtuvat meidän kotiin - tiettyihin paikkoihin. Kuten vaikka keittiöön ja ruokapöytään! Kattilat, kulhot, tarjoiluastiat, vispilät ja kauhat, näissä kaikissa värien kanssa iloittelu on pelkästään riemastuttavaa!
Bongasin Coloresta tosi herkun värisen Green Gaten uunivuoan, sillä erää se jäi vielä kaupan hyllylle, mutta parin viikon päästä mun oli pakko palata katsomaan josko se vuoka olisi vielä myymättä. Voi mikä onni, siellä se oli ja odotti ihan selvästi minua!
Vuoka sai kaverikseen vielä samanvärisen piirakkavuoan, en malta odottaa kesää ja kattamista ulos, ei voi olla mitään suloisempaa kuin tarjota ruoka näistä:
Näitä vuokia löytyy nyt myös keväisen pastelleissa sävyissä, mutta ne eivät minua puhutelleet niin paljon kuin tämä rehellinen punainen. Ihana!
Itse asiassa harkitsen käyttäväni tätä samaa pallokuosia tapettina tulevassa wc-remontissa :)

1 kommentti: