maanantai 14. marraskuuta 2011

Ylläriiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Mies tuli töistä ja antoi käteen pienen paketin. On vissiin mennyt "kuittailut" kuuleviin korviin, oon nimittäin välillä kysellyt kukkien tai muiden pienten yllätysten perään, ja selitys miksi niitä ei turhan usein tässä taloudessa näy on ollut että sitten vaimo kysyy heti epäillen että mitäs nyt on tullut tehtyä, kun lahjoja/kukkia tulee.. Mutta nyt mä sain paketin, ja sieltä paljastui ihanat korvakorut x2!


Isäkin tuli käymään, käytin heti tilaisuutta hyväkseni ja pyysin sitä laittamaan leivinuuniin tulet :) Mulla ei vielä kahden vuoden asumisenkaan jälkeen oikein onnistu tulien virittäminen leivariin, pannuhuoneen lämmityskattilan saan juuri ja juuri sytytettyä. Ihanaa kun tulee talvi ja saa taas ruveta tekemään leivinuunissa pataruokia, laitoinkin nyt karjalanpaistit uuniin muhimaan - huomenna herkutellaan!



Niin ja Helmi oli taas vaihtanut nahkansa, on se vaan jo aika pitkä matonen! Piti oikein ottaa kamera käteen ja kuvata todistusaineistoa. On muuten hauska (tai no hauska ja hauska..) huomata että meidän lapset ei nyt yhtään pelkää käärmeitä, kun meillä on kotona sellainen. Ovat aina naamallaan käärmeen boksissa ja minä huudan niitä kauemmaksi, mulla puolestaan pelottaa että se on kiinni jonkun nenässä vielä! Puhumattakaan siitä että joku kaunis kesä ne varmaan tulevat sisälle kantaen jotain pihalta löytämäänsä kyykäärmettä: "äiti kato mitä mä löysin!".


Sitten vielä muutama koti-kuva, kunhan leikin kameralla..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti