torstai 24. tammikuuta 2013

Kevään ensimmäiset kukkaset, tunnistatko kukan?

Ystäväni toi minulle tänään jättimäisen tulppaanikimpun, joka juuri ja juuri sopi ihanaiseen Aaltoon.


Kauniita värejä koko kimppu pullollaan!
Nyt on kotiin on kerran tuoreita leikkokukkia saanut, niitä pitää olla jatkossakin :)
Kimppuun oli sidottu muutakin kuin pelkkiä tulppaaneja...
...kuka tunnistaa tämän pienen kukkasen, jossa on melko puiseva varsi ja näyttäisi että marjojakin?


P.S. Olen tehnyt omaan "blogikäyttäytymiseen" liittyvän päätöksen, aion tästä lähtien kommentoida jokaista lukemaani blogia :) Selaan päivän aikana aikamoisen monta blogia, mutta olen ollut tosi laiska kommentoimaan postauksiin, vaikka olisi saattanut ihan asiaakin olla. Nyt parannan tapani, lupaan sen!

3 kommenttia:

  1. Ei ole kyllä hajuakaan kukasta, mutta tuo kimppu on niiiiiin ihana! :) Mulla oli jo yksi tulppaanikimppu, mutta ne kukat ei ikinä auenneet yhtään, outoa... Mutta jospa seuraava kimppu taas aukenisi normaalisti. :) Tulppaaneihin jää kevättalvella koukkuun - joka viikko pakko saada uusi kimppu!

    Ja tuo blogikäyttäytymispäätös on aika mainio! Mäkin olen joskus sitä kokeillut, kun yleensä ei muka ole aikaa kommentoida. Häh?! Eihän tähän mee kuin muutama hetki. :) Määkin voisin koittaa taas parantaa tapani. Puhelimellakin kommentointi on taas toiminut paremmin, kun monesti luen blogeja sitäkin kautta, mutta että sitäkään ei enää yleensä voi käyttää tekosyynä ;)

    VastaaPoista
  2. Itse huomasin että tabletilla lukiessa ei välttämättä onnistu kommentointi, siksi olen nyt polkenut vanhan ja väsyneen läppärin käyntiin kun olen blogimaailmaan sukeltamassa.

    Olen nyt tehnyt niin päin että kommentoin ensin lukemiani blogeja, ennen kuin annan itselleni luvan kirjoittaa omaan blogiin :) Näin ne kommentit tulee jätettyä, kun haluaa päästä myös omaa blogia päivittämään :D

    VastaaPoista