lauantai 19. tammikuuta 2013

Ystävällisen palvelun Burgundy Rose

Viimeksi bloggasin täällä Burgundy Rose-verkkokaupasta, enkä voinut olla palaamatta sinne ostoksille kun tammialet alkoivat (olen tänä vuonna tehnyt ennätyksellisen paljon ale-ostoksia, mistäköhän syystä?!). Olin katsellut sieltä jo aiemmin tätä ihanaa vaaleanpunaista lippunauhaa

Lippunauha: Burgundy Rose, peili&riisivalaisin: Ikea, rullakappa: Annival Interior


somistukseksi kaksostyttöjen huoneeseen, joka on ollut aika askeettinen suoraan sanottuna.. Nyt en nähnyt enää mitään syytä olla ostamatta sitä, kun kerran halvalla sai :)) Ja voin sanoa että tytötkin tykkäsi!

Ostin myös (taas) uudet tyynynpäälliset, mikä hamsteri minusta on niiden suhteen tullut!? Tähtikuvio on sellainen mitä meidän kodissa ei olla vielä nähty, mutta nyt asia on korjattu näillä ihanan pehmeillä päällisillä.


Niin, mikä sitten tekee Burgundy Rosen palvelusta niin erityisen ystävällistä, että siitä pitää ihan otsikossakin mainita.. Minulla oli edellisen paketin kanssa pieni ongelma, ei sen suurempi kuin että paketti menikin väärään noutopisteeseen mihin olin sen toivonut tulevan.(Muutenhan se ei minulle mikään ongelma olisi, mutta kun täällä syrjässä asutaan ja ajokielto on edelleen päällä, niin sai hieman taiteilla että ehtii joskus noutamaan paketin ennen noutopisteen sulkeutumista.) Mainitsin tästä yrittäjälle, sain heti ystävällisen viestin ja pahoittelut, mikä olisi jo minulle riittänyt - sattuuhan näitä! Mutta kun avaan paketin (joka tuli ihan sinne minne halusin, toim. huom.) niin löydän tilaamieni tavaroiden lisäksi myös hyvitystä tuosta edellisen paketin seikkailuista:

Saippuateline ja herkullinen cupcake-kynäpenaali
Plus vielä että postikulut oli hyvitetty. Ohhoh! Tunsin itseni hyvin hemmotelluksi, tämä nyt on jo ihan liikaa! Ihanaa asiakaspalvelua, sydämellinen kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti