torstai 10. tammikuuta 2013

Valloittava vaaleanpunainen!

Edelleen ihastuttaa tämä söpö väri, olen yrittänyt miettiä miten saisin sitä tungettua sisustukseen mutta ei se vaan harmikseni istu kotiimme. Joulukuusi oli kyllä kaunis vaaleanpunainen päävärinä, mutta pysyviä sisustusratkaisuja ei tulla täällä näkemään vaaleanpunaisena.

Mutta onneksi voin söpöstellä muutenkin! Eräs rakas ystäväni, jonka kanssa ei olla pitkään aikaan oltu yhteyksissä, lähetti minulle ihan yllätyksenä joulun alla paketin. Hän oli lukenut blogiani, ja halusi toivottaa minulle "vaaleanpunaista joulua", sekä lähettää minulle enkeleitä. Paketista löytyi ihania vaaleanpunaisia kruunukynttilöitä sekä tämä:

Kiitos Noora enkelistä!
Kaunis enkeli, joka pääsi lentelemään kuusen oksalle jouluksi! Kiitos sinulle Noora, oli niin ihana yllätys koko paketti!

Sain myös toisen kauniin lahjan, kirjeystävältäni Hollannista. Sattumalta sekin oli vaaleanpunainen ja sillä tähän postaukseen sopiva, joten esittelen senkin tässä. Ihan ihmettelen miten ystäväni onnistuvat aina valitsemaan minulle lahjoja, jotka ovat täsmälleen "näköisiäni" ja joita rakastan heti ensinäkemältä!

Thank you Gittha!

A warm thank you Gittha for your lovely present you sent to me! I just love pink, how did you know?! And the butterfly is so beautiful, thank you for thinking of me!

Hei, ja itseasiassa sain myös kolmannen lahjan (kylläpä minua nyt lahjotaan!!!). Tämä ei tosin ole vaaleanpunainen, mutta menee nyt lahja-kategoriassa tähän samaan postaukseen. Lapsuudenystäväni, joka inhosi sydämensä pohjasta käsityötunteja koulussa, on nyt vanhemmiten kunnostautunut uudestaan käsitöiden teossa ja kutoi minulle ihanat, lämpimät villasukat! Nyt kun näitä yöpaita & villasukka-päiviä vietän aika usein kotona, nämäkin tulevat niin tarpeeseen, suuri kiitos sinulle Viivi!

Viivin villasukat, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti